Ghita Ciobanu este cu adevarat brand. Apetenta lui pentru comunicare si pentru afaceri a crescut si l-au determinat sa vrea mai mult. Dupa reclamele la TV in care a aparut, personajul central dintr-o campanie publicitara la Vodafone, demarata in anul 2013, si-a facut mii de fani, iar la acel moment a strans pe pagina sa de Facebook peste 438.000 de prieteni, dar a facut si business.
La scurt timp dupa ce a atins succesul, ciobanul din Jina si-a deschis un magazin, pentru a-si vine produsele. „Era el in Bucuresti, pentru ca vrea sa-si deschida un magazin, pentru a vinde produse marca Ghita. Noi o sa-i facem campania. E o avanpremiera ce va spun acum”, a spus, la acel moment, Adrian Botan, Creativ Partner, McCann Bucharest.
In 2018, dupa ce pagina lui „de celebritate pe Facebook” a fost stearsa, vedetele care odinioara ii bateau la poarta pentru un plus de faima au incetat sa mai vina la Jina, iar singura care i-a ramas alaturi a fost Andreea, sotia sa.
Ramas doar cu sotie si cu o faima uitata in cutia Pandorei, acesta nu s-a lasat invins, caci trebuia sa fie in continuare capul familiei sale. Cei doi au impreuna doi copii de care sibianul este mandru nevoie mare, la fel de mandru cum este si se sotia sa, care nu arata deloc a sotie de oier.
De asemenea, tot in 2018, acesta a fost luat in vizori din nou din cauza aparitiei sale la DNA. Acesta, impreuna cu alti doi colegi din bransa, au depus plangere impotriva Ministerului Agriculturii. Ei acuzau nereguli extrem de grave pentru care au cerut si o audienta la procurorul sef. Mai mult, ciobanii sustineau ca sunt declarate mai multe animale fata de numarul real, pentru a incasa ilegat fonduri europene.